Gyakran Ismételt Kérdések

Vásárolhatok-e regisztráció nélkül?

Igen! A rendelés során csak alapvető adatokat kell megadnia. 
 

Előre szeretnék utalni. Milyen számlaszámra kell utalnom?

Előre utalásos fizetés esetén minden esetben küldünk Önnek egy átutalásos számlát, amelyen megtalálaható a rendelése valamint az utalandó végösszeg (a számla általában a rendelést követő 24 órán belül érkezik meg). A végösszeget a számlán szereplő Raiffeisen Bank Zrt.-nél vezetett 12050002-01028451-00100002-es bankszámlaszára kell elutalni. Hivatkozni az e-mailben elküldött számla sorszámára kell az utalás során.

Mikor kapom meg a rendelt terméket?

Az, hogy Ön mikor kapja meg a terméket az a fizetés módjától valamint az aktuális készlettől függ. A szállítás előtt minden esetben egyeztetünk Önnel, hogy ne érje váratlanul az érkező termék. Ha a termék készletes, akkor a szállítást szerződött futár cégünk akár 48-72 órán belül tudja teljesíteni. Ha nem készletes a rendelt termék, akkor természetesen egyeztetjük Önnel a várható beérkezés időpontját.

Személyesen is át tudom venni a termékeket?

Igen! A megrendelt terméket az alábbi címen veheti át:
 
Mozaik Kerámia bemutatóterem
5000 Szolnok, Tószegi út 11
 
Nyitvatartás:
H-P: 8-17h
Sz: 8-12h

Mit tegyek ha az áru átvételekor sérült a csomag?

Amennyiben Ön sérült csomagot kap, az még nem jelenti azt hogy a dobozban található termék sérült, ezért arra kérnénk minden esetben vegye át a csomagot a futár előtt! Amennyiben az áru sérült, kérjen a szállítótól jegyzőkönyvet a sérülés bejelentéséről! Ezek után kérjük haladéktalanul jelezze felénk panaszát. A sérült terméket saját költségünkön kicseréljük, amennyiben jegyzőkönyv készült a sérült csomag átvételéről! 

Van-e garancia a termékekre?

Igen, minden termékünkre van garancia. A garancia időtartama gyártó/termékfüggő.

Kérdésem van. Hova írhatok, kit hívhatok?

Kérdéseit az alábbi módokon teheti fel:
 
- Telefon: 061/8000-444
- Élő online chat a webáruházunkban

Szállításkor beviszik a lakásomba a terméket?

Nem! A kiszállítás költsége nem tartalmazza a megrendelt termék lakásba történő beszállítását. 

Honnan tudhatom meg hol tart a rendelésem?

A rendelés állapotáról telefonon tudunk pontos tájékoztatást adni. 

Online megrendelés esetén szállítunk-e külföldre?

Csak országon belüli szállítást vállalunk. Külföldi rendelések esetében maximum a határátkelőhelyig tudjuk a terméket leszállítani.

A honlapon bruttó ÁFÁ-s árak vannak-e feltüntetve?

A honlapunkon található árak bruttó fogyasztói árak, az ÁFA-t tartalmazzák.

EURO-val tudok fizetni?

Igen! Az aktuális árfolyamról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

Nem találok egy terméket a honlapon. Ettől függetlenül azt megvásárolhatom Önöknél?

Természetesen ha be tudjuk szerezni és kedvező árajánlatot tudunk adni a kért termékre, meg!

Hol tudom megtekinteni aktuális rendeléseimet?

A rendeléseket bejelentkezés után az alábbi linkre kattintva éri el:

Olcsóbban találtam meg a terméket egy másik cégnél, de itt szeretném megvásárolni. Mit tegyek?

Küldje el nekünk annak az oldalnak a linkjét, ahol olcsóbban találta a terméket és ha van rá mód, akkor kalkulálunk Önnek egy kedvezőbb árat.

Oldal újratöltése ...
MégsemMentés