Gyakran Ismételt Kérdések

Vásárolhatok-e regisztráció nélkül?
Igen! A rendelés leadására az alábbi lehetőségeket kínáljuk fel:
 
- Regisztráció utáni vásárlás az internetes felületen. (Egy gyors regisztráció után vásárolhatja meg a kívánt termékeket)
 
- Telefonon történő vásárlás (Telefonon vesszük fel összes adatot, valamint a rendelni kívánt termékeket. Ön ezek után kap egy visszaigazoló e-mailt, amelyben megtalálja az összes fontos telefonon megbeszélt információt)
 
- E-mailen történő vásárlás (A rendeléseket az info@zuhanykabin.hu e-mail címre várjuk. Feldolgozást követően Ön azonnal kap egy visszaigazolást a rendeléséről valamint telefonon is egyeztetünk Önnel)
 
Előre szeretnék utalni. Milyen számlaszámra kell utalnom?
Előre utalásos fizetés esetén minden esetben küldünk Önnek egy átutalásos számlát, amelyen megtalálaható a rendelése valamint az utalandó végösszeg (a számla általában a rendelést követő 24 órán belül érkezik meg). A végösszeget a számlán szereplő Raiffeisen Bank Zrt.-nél vezetett 12050002-01028451-00100002-es bankszámlaszára kell elutalni. Hivatkozni az e-mailben elküldött számla sorszámára kell az utalás során.
Mikor kapom meg a rendelt terméket?
Az, hogy Ön mikor kapja meg a terméket az a fizetés módjától valamint az aktuális készlettől függ. A szállítás előtt minden esetben egyeztetünk Önnel, hogy ne érje váratlanul az érkező termék. Ha a termék készletes, akkor a szállítást szerződött futár cégünk akár 48-72 órán belül tudja teljesíteni. Ha nem készletes a rendelt termék, akkor természetesen egyeztetjük Önnel a várható beérkezé időpontját.
Személyesen is át tudom venni a termékeket?
Igen! A megrendelt terméket az alábbi címen veheti át:
 
Mozaik Kerámia bemutatóterem
5000 Szolnok, Tószegi út 11
 
Nyitvatartás:
H-Sz: 8-17h
Cs: 8-17h
P: 8-17h
Sz: 8-12h
Mit tegyek ha az áru átvételekor sérült a csomag?
Amennyiben Ön sérült csomagot kap, az még nem jelenti azt hogy a dobozban található termék sérült, ezért arra kérnénk minden esetben vegye át a csomagot a futár előtt! Amennyiben az áru sérült kérjen a szállítótól jegyzőkönyvet a sérülés bejelentéséről! Ezek után kérjük haladéktalanul jelezze felénk panaszát. A sérült terméket saját költségünkön kicseréljük, amennyiben jegyzőkönyv készült a sérült csomag átvételéről! 
Van-e garancia a termékekre?
Igen, minden termékünkre van garancia. A garancia időtartama gyártó/termékfüggő.
Kérdésem van. Hova írhatok, kit hívhatok?
Kérdéseit az alábbi módokon teheti fel:
 
- E-mail: info@mozaikkeramia.hu
- Telefon: +36/1-445-2142
- Élő online chat a webáruházunkban
Szállításkor beviszik a lakásomba a terméket?
Nem! A kiszállítás költsége nem tartalmazza a megrendelt termék lakásba történő beszállítását. 
Honnan tudhatom meg hol tart a rendelésem?
A rendelés állapotáról telefonon tudunk pontos tájékoztatást adni. 
Online megrendelés esetén szállítunk-e külföldre?
Csak országon belüli szállítást vállalunk. Külföldi rendelések esetében maximum a határ átkelőhelyig tudjuk a terméket leszállítani.
A honlapon bruttó ÁFÁ-s árak vannak-e feltüntetve?
A honlapunkon található árak bruttó fogyasztói árak, az ÁFA-t tartalmazzák.
EURO-val tudok fizetni?
Igen! Az aktuális árfolyamról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.
Nem találok egy terméket a honlapon. Ettől függetlenül azt megvásárolhatom Önöknél?
Természetesen ha be tudjuk szerezni és kedvező árajánlatot tudunk adni a kért termékre meg!
Hol tudom megtekinteni aktuális rendeléseimet?
A rendeléseket bejelentkezés után az alábbi linkre kattintva éri el:
https://www.mozaikkeramia.hu/ugyfelkapu/rendelesek.html
Olcsóbban találtam meg a terméket egy másik cégnél, de itt szeretném megvásárolni. Mit tegyek?
Küldje el nekünk annak az oldalnak a linkjét, ahol olcsóbban találta a terméket és ha van rá mód, akkor kalkulálunk Önnek egy kedvezőbb árat.
mozaik Webáruház
Oldal újratöltése ...
MégsemMentés