Garancia


Garanciális pontok, elérhetőségek:
 
Márka Cím Telefonszám E-mail cím
Alföldi 6800 Hódmezővásárhely Erzsébeti út 7. 62/888-565 vevoszolgalat@alfoldi.hu
Aqualine 1116 Budapest Vegyész út 17-25.  1/207 1831 reklamacio@sapho.hu
Aqualife 5000 Szolnok Tószegi út 11. 30/210-9575 info@mozaikkeramia.hu
Aquatek 5001 Szolnok Tószegi út 11. 30/210-9575 info@mozaikkeramia.hu
Arezzo 1223 Budapest, Dallam u.8 30/247-5009 info@arezzodesign.hu
Arte 5000 Szolnok Tószegi út 11. 30/553-3596 andrassy.gabor@zuhanykabin.hu
Bannio 2314 Halásztelek, Korbuly út 1. 24/516 630 info@rustic.hu
Be4heat 3200 Gyöngyös Szurdokpart u. 6.  57/655 108 info@be4heat.hu
Bohemia Gres 5000 Szolnok Tószegi út 11. 30/553-3596 andrassy.gabor@zuhanykabin.hu
Ceramika Paradyz 5000 Szolnok Tószegi út 11. 30/553-3596 andrassy.gabor@zuhanykabin.hu
Cesesse 5000 Szolnok Tószegi út 10. 56/514 545 szolnok@profipadloszolnok.hu
Cersanit 2314 Halásztelek, Korbuly út 1. 24/516 630 info@rustic.hu
Cotto Tuscania 5000 Szolnok Tószegi út 11. 30/553-3596 andrassy.gabor@zuhanykabin.hu
Deante 6800 Hódmezővásárhely Matkói út 30/408-5489 nagyker@csomiep.hu
Diplon 1108 Budapest Száva utca 8.  1/333-8227 safrankft.diplon@gmail.com
Duschaland 6800 Hódmezővásárhely Matkói út 30/408-5489 nagyker@csomiep.hu
Easy-Bid 1138 Budapest, Toborzó u. 20.     1/452-0777 info@easybid.hu
Ecomat 5000 Szolnok Tószegi út 10. 56/514 545 szolnok@profipadloszolnok.hu
Egger 2310 Szigetszentmiklós,
II. Rákóczi Ferenc hrsz. 8206.
30/204-2068 logisztika@ibdnagyker.hu
Energieker 5000 Szolnok Tószegi út 11. 30/553-3596 andrassy.gabor@zuhanykabin.hu
FBS 6000 Kecskemét Budai hegy 72. 76/500-360 info@sanglass.hu
Mofém 9200 Mosonmagyaróvár Terv u. 92. 80/474-574
80/201-091
info@mofem.hu
Geberit 1117 Budapest, Alíz utca 2. 1/204-4187 sales.hu@geberit.com
Granito forte 5000 Szolnok Tószegi út 11. 30/553-3596 andrassy.gabor@zuhanykabin.hu
Grohe 1138 Budapest Váci út 161. 30/367-9417 info@fgroheshop.hu
H2O 6000 Kecskemét, Matkói út 16. 76/441 170 szerviz@metahungary.hu
Hansgrohe 1139 Budapest Forgách utca 11-13. 1/236-9090 nfo@hansgrohe.hu
Hartyán 2164 Váchartyán, Veres Pálné u. 2. 70/940-3024 info@hbfurdoszoba.hu
HSK 6800 Hódmezővásárhely Matkói út 30/408-5489 nagyker@csomiep.hu
Kludi 2049 Diósd Homokbánya u. 75.  80/200-313 https://www.kludi.com/hu/kapcsolat/kapcsolatfelveteli-adatlap/
Kolo 1117 Budapest, Alíz utca 2. 1/204-4187 sales.hu@geberit.com
Kolpa San 1106 Budapest Csillagvirág utca 5/B 1/354-0950 info@kolpa.hu
Kwadro 5000 Szolnok Tószegi út 11. 30/553-3596 andrassy.gabor@zuhanykabin.hu
M-Akryl 6000 Kecskemét, Matkói út 16. 76/441 170 szerviz@metahungary.hu
Mapei 2040 Budaörs Sport u. 2.  23501-670 mapei@mapei.hu
Marazzi 5000 Szolnok Tószegi út 11. 30/553-3596 andrassy.gabor@zuhanykabin.hu
Marmorin 2310 Szigetszentmiklós,
II. Rákóczi Ferenc hrsz. 8206.
30/204-2068 logisztika@ibdnagyker.hu
Marmy 1037 Budapest, Bécsi út 267. 30/225-0900 info@marmy.hu
Merida 2011 Budakalász József Attila u.75 26/540-710 info@merida.hu
Murexin 1103 Budapest Noszlopy u. 2. 1/262 6000 murexin@murexin.hu
Opoczno 1106 Bp, Jászberényi út 29. 70/314-5413 info@opocznocsempe.hu
Paradyz 5000 Szolnok Tószegi út 11. 30/553-3596 andrassy.gabor@zuhanykabin.hu
Profi parketta 5000 Szolnok Tószegi út 10. 56/514 545 szolnok@profipadloszolnok.hu
Radaway 6000 Kecskemét, Matkói út 16. 76/441 170 szerviz@metahungary.hu
Radeco 1119 Budapest, Etelel u 73. 70/669-5017 radecoshop@gmail.com
Ravak 1143 Budapest Erzsébet királyné útja 125.  06/1/223/1315 - "2" mellék
06/1/223/1316 - "2" mellék
https://www.ravak.hu/hu/szerviz-es-panaszkezeles
Riho 1117 Budapest Budafoki út 60. 1/696-1102 info@riho.hu
Sanipro 1210 Budapest Posztógyári út 8.  1/219 0661 info@roltechnik.hu
Roltechnik 1211 Budapest Posztógyári út 8.  1/219 0662 info@roltechnik.hu
Sanimix 1225 Budapest Angeli út 68. 1/207-3234 sanimix@sanimix.hu
Sanotechnik 1222 Budapest Nagytétényi út 112. 1/424-0670 info@sanotechnikwebshop.hu
Sanplast 6000 Kecskemét Budai hegy 72. 76/500-360 info@sanglass.hu
Sapho 1116 Budapest Vegyész út 17-25.  1/207 1831 reklamacio@sapho.hu
Sintesi 5000 Szolnok Tószegi út 11. 30/553-3596 andrassy.gabor@zuhanykabin.hu
Stargres 5000 Szolnok Tószegi út 11. 30/553-3596 andrassy.gabor@zuhanykabin.hu
T-BOSS 8111 Seregélyes, Jánosmajor 7. 22/383-465 ugyfelszolat@tboss.hu
Teka 9200 Mosonmagyaróvár Terv u. 92. 80/474-574
80/201-091
info@mofem.hu
Tubadzin 5000 Szolnok Tószegi út 11. 30/553-3596 andrassy.gabor@zuhanykabin.hu
Valore 5000 Szolnok Tószegi út 11. 30/553-3596 andrassy.gabor@zuhanykabin.hu
Wellis 2371 Dabas, Mánteleki út HRSZ: 0417 29/564-380 szerviz@wellis.hu
Zalakerámia 8946 Tófej, Rákóczi u. 44. 80/34-34-34 andrassy.gabor@zuhanykabin.hu
Varioglass 1037 Budapest, Bécsi út 267. 30/225-0900 info@varioglass.hu
 
 
Kifogások érvényesítésének lehetőségeiről:
Amennyiben a megvásárolt termékekkel kapcsolatosan minőségi problémája adódna, kérjük, írja meg reklamációja okát és juttassa vissza címünkre Full-Gold KFt-hez  5000 Szolnok Tószegi út 11. címre. Amennyiben telefonon szeretne ügyfélszolgálatunkkal beszélni, hívja a 061/8000-444-es telefonszámot. Illetve személyesen a fent megadott címen is megteheti észrevételeit.
 
A webáruház tevékenységével, vagy a webáruház által forgalmazott termékkel kapcsolatos panaszukat e-mailben és postai úton is benyújthatjuk a webáruház üzemeltetője részére. Amennyiben a webáruház üzlethelyiséggel is rendelkezik, úgy panaszukat személyesen is közölhetjük az eladóval. Az eladó az e-mailen vagy postai úton érkezett panaszra köteles érdemben írásban válaszolni és 25 napon belül a vásárló részére elküldeni.

Amennyiben az eladó a vásárló által megfogalmazott panaszt nem tartja jogosnak úgy azt köteles megindokolni és a vásárló részére írásban elküldeni, továbbá köteles írásban tájékoztatást adni, a vásárló részére, hogy panaszának jellege szerint, mely panaszügyintézési lehetőségek állnak rendelkezésére. Az eladó köteles megadni a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét. Az eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles
megőrizni.
 
Szavatossági feltételekről:
A Mozaikkerámia Webáruház az általa eladott termékekre a gyártó által vállalt garanciát vállalja. Az ettől eltérő szavatossági és garanciális idő az adott árucikken van feltüntetve, ill. a mellékelt garanciális okmányokon szerepel.
Amennyiben az átvett árucikk hibás, vagy a szállítás során megsérült, azt díjmentesen kicseréljük. Amennyiben erre bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük.
Amennyiben a termék gyári hibásan kerül szállításra és a hiba a kézhezvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesíti csereigényét, a terméket kicseréljük.
Rendeltetésszerű használat mellett, 3 munkanapon túl jelentkező gyári hiba esetén a hibás terméket javításra vesszük vissza. Ha a termék 14 napon belül nem javítható, a terméket kicseréljük.
A javított vagy cseretermék szállítási díja minden esetben a Full-Gold Kft, a hibás termék visszajuttatásának költsége azonban a Megrendelőt terheli.

Minőségi garancia
Amennyiben a megvásárolt termékekkel kapcsolatosan minőségi problémája adódna, kérjük, írja meg reklamációja okát és juttassa vissza címünkre Full-Gold KFt, Mozaik Kerámi Szaküzlet 5000 Szolnok Tószegi út 11. címre. Amennyiben telefonon szeretne ügyfélszolgálatunkkal beszélni, hívja a 061/8000-444-es telefonszámot.
Szolgáltatásunk garanciája
Amennyiben szolgáltatásunkkal bármilyen problémája adódna, kérjük forduljon hozzánk bizalommal. Igyekszünk problémáját mielőbb megoldani.
A távszerződés megkötésével
  • A Szállító köteles postai utánvéttel vagy futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, „készlethiány” úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot a Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.
  • Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat, szállítási költséget készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.
  • Vevő az áru átvételétől számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat, ez esetben azonban köteles azt a Szállítónak visszaszolgáltatni és viselni az ezzel kapcsolatosan felmerülő költségeket.
  • Amennyiben a Szállító a szerződésben meghatározott módon helyettesítő áruval teljesít, az elállási jog gyakorlása folyamán az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségeket a Szállító viseli.
  • A Szállító nem követelhet a Vevőtől ellenszolgáltatást, ha olyan árut értékesít amelyet a Vevő nem rendelt meg.
  • Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.
A Full-Gold KFt. a Vevők adatait a szerződések teljesítése és az esetleges kifogások intézése érdekében az ügyletekre vonatkozó adatokkal együtt tárolja, azokat alvállalkozóinak (kiszállító) átadja, akik azonban nem jogosultak azokat a teljesítést követően tovább tárolni, illetve megőrizni vagy más harmadik személyek részére továbbadni.

A webáruház-szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (Internet) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. A Full-Gold KFt. azonban csak a Magyar Köztársaság területére címzett megrendeléseket fogadja el. A Magyar Köztársaság területén kívüli postai, illetve egyéb címre történő szállítás tehát nem lehetséges. Minden ilyen megrendelés és a regisztráció, annak ellenére, hogy a regisztráció és a rendelés lehetősége fennáll, érvénytelennek minősül, és törlésre kerül.
Megrendeléshez regisztrált felhasználónak kell lennie. A regisztrációt bármikor egyszerűen végrehajthatja. A regisztrációkor megadott adatok a gyorsabb és rugalmasabb vásárlást, számlázást és szállítást segítik. Az áruházban Ön rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről és árainkról.
 
Kellékszavatosság
 
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
 
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást, vagy kicserélést, kivéve ha ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
 
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
 
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
 
2. Termékszavatosság
 
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén a fogyasztó eldöntheti, hogy a korábban ismertetett; kellékszavatossági jogot vagy; termékszavatossági igényt érvényesíthet.
 
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján? Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
 
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
 
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
 
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
 
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
 
Jótállás
 
Milyen esetben élhet Ön a jótállás jogával?
Hibás teljesítés esetén az Eladó a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet; alapján jótállásra köteles.
 
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Hibás teljesítés esetén az Eladó a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre kötelező 1 év jótállást vállal. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. A vállalkozás köteles a fogyasztási cikkel együtt a jótállási jegyet a fogyasztó rendelkezésére bocsátani olyan formában, amely a jótállási határidő végéig biztosítja a jótállási jegy tartalmának jól olvashatóságát. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti. A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot számlát vagy nyugtát a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló
bizonylattal érvényesíthetőek. A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. A jótállási igény érvényesítése során a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását. Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn. Lehetőség van az árleszállítás igénylésére illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem a termék cseréjére sem a javítására nincs lehetőség. Amennyiben a Vevő a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét az Eladó köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól? A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.
 
A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti személyesen vagy levélben az alábbi elérhetőségek egyikén:
 
A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti személyesen
vagy levélben az alábbi elérhetőségek egyikén:
· Üzlet: Full-Gold Kft, 5000 Szolnok, Tószegi út 11
· Telefon:+3656/521-121
E-mail:info@mozaikkeramia.hu
 

mozaik Webáruház
Oldal újratöltése ...
MégsemMentés